Carilah Siapa Dia

MOHD SALLEH

MOHD SALLEH
SEWAKTU KECIL

Rabu, 17 September 2014

10/11/10 aku balik ke kampung

Jam pukul 2 petang. aku tunggu kawan aku sampai kat umah aku la..pasal aku nak balik kampung..kalau ikutkan. aku nak balik lepas hbis keja petang kul 6 pm pada 9/11/10,  tp kerana aku adahal yang tidak dapat dielakkan. terpaksa la aku tangguhkan pada 10/11/10. tunggu punya tunggu jam dah dekat pukul 3pm.. baru sampai member aku ni...ni la melayu..lau janji xpenah nak tepati...aku tus gerak..aku sampai di kampung jam 11 pm..mak aku..tok aku..semua dah tidur...tinggal adik aku yang laki tu jer...mungkin tunggu aku sampai kot...eheheh ksian kat adik aku tu..penat punya pasal...lena tido sampai subuh...fuhh bgun pg..sarapan ngan nasi belauk..(nasi lauk ayam la)..beli..pas tu...aku ajak member aku kuar kat laman...nampak plak klpa muda.pagi2 lgi dah bedal kelapa muda..fuhhh segarnye..nyaman..lau nak tau..umah aku dlm hutan sikit..tp bes ar...x bising macam kolumpo ni..nek meyampah aku..bising je memanjang...kul 9 aku bgtau kat mak aku..aku nak gerak dah..sebab nk g uma member aku yang balik sama ngan aku kat K.Trg..aku je drive memanjang..penat doohh..tp xper...larat agi...ms nk pg umah mak dia tu..singgah la umah pak cik dia..ada bela lembu ngan ayam bandar..dah...tersangkut makan tengah hari kat

Tiada ulasan: